Merve Orhan

"Büyüyünce anlarsın." demiyorlardı, büyüklerin de anladığı yoktu çünkü neler döndüğünden.
Reklam
Ben kötü bir anne değildim, bunu bilmelisiniz, ama tek çocuğuma onu inciten bazı şeyler yapmış olabilirim.
Korku hüküm sürdüğünde hayatta kalmak için tek seçeneğiniz itaattir.
Teninin rengini bir kambur gibi sırtında taşıyacak daima.
Eskiden kan dökmede bir adalet arayışı vardı ve insanlar öldürmeleri gerekenleri vicdan rahatlığıyla yok ederlerdi. Günümüzde ise kan dökmeyi iğrenç kabul etsek de, bu iğrençliği eskiden olduğundan daha çok yapıyoruz. Bu ikisinin hangisi daha kötüdür?..
Reklam