📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu karanlık dünyadan gitmek istiyorum,
İnsanlar canileşmiş, kötüleşmiş
Dünya eski dünya değil,
Bir karavan almak istiyorum,
Yanında sınırsız kahve istiyorum,
Bitmeyen bir kitap okumak istiyorum,
Hiç bitmeyen bir deniz dalgasında oturmak
Hiç kimseyi anlayamıyorum artık,
Yabancı artık bu sevdalar bana,
Herşeyde yabancılık çekiyorum,
Gitmek istiyorum bu dünyadan...
Gitmek Özgürlüktür bu dünyada;
Bu dünyada özgür değilim ,
Herşey yabancı bana bu dünyada.
Kalmak bir büyü sanki ;
Gitmek istiyorum,
Ama gidemiyorum,
Rüyalarımda seni görüyorum;
Gitme diyorsun...
Ama yapamam ;
Gitmek zorundayım,
Gitmek Özgürlüktür...
Kalbimde tutsağım bırakmıyorum içimdeki çocuğu,
Ben gidiyorum çocuk,
Kalbimde tutsağım ben,
Kederin o derin yalnızlığına gidiyorum...