2 gün oldu bir öğün yemek yedim hasta olduğum halde.
Keşke fakirlikten aç kalsam, ben hiç iyi değilim
Çok üzgünüm, çok perişanım kendimi boka batmış hissediyorum ve hiç kimsem yok 4 abim 2 ablam 3 kardeşim ve annem babam olduğu halde.
Ben kötü biri değilim.