M.S Yıldırım

M.S Yıldırım
@1munzevi_
Bede Eğitimi Ve Spor Öğretmenliği Annem buraya yazdıklarımı görürse çok üzülür. Benim intihar defterim burası.
Bu hayatta en çok düşündüğüm şey ölüm Ölmek istiyorum.
Reklam
Terapistim bana 'başka insanlarla ilgilenmeyi seviyorsun çünkü bu senin küçükken seninle ilgilenmesini istediğin anıları iyileştiriyor. ' dedi
Keşke bir dal sigaram daha olsaydı belki sabaha kadar ağlardım
2 gün oldu bir öğün yemek yedim hasta olduğum halde. Keşke fakirlikten aç kalsam, ben hiç iyi değilim Çok üzgünüm, çok perişanım kendimi boka batmış hissediyorum ve hiç kimsem yok 4 abim 2 ablam 3 kardeşim ve annem babam olduğu halde. Ben kötü biri değilim.
Şu anda babam yüzünden evdeki herkes mutsuz umarım oda mutsuzdur
Reklam