M.S Yıldırım

M.S Yıldırım
@1munzevi_
Bede Eğitimi Ve Spor Öğretmenliği Annem buraya yazdıklarımı görürse çok üzülür. Benim intihar defterim burası.
Ben hiç biriniz gibi değilim. Yemin ederim hepiniz çok pis insanlarsınız ya yapamıyorum kimse olmaz mı ya biride konuşmasın yanımda otursun sabaha kadar ona da razıyım. Ben yapıyorum ya her insana en güzeliyle yaklaşıyorum siz neden yoksunuz ya ben neden iyi olamıyorum içim ölüyor sonra içime kapanınca ben kötü oluyorum Olmasın artık ya bu kadar kayıp yeter ya...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sempati duyduğum tüm insanlar beni anlamıyor yada sorun bende mi acaba ? Hiç kimse aynı acıyı çekmiyor onun için anlatsam ne değişecek ki; en makul olanı içinde öldürmek Ama böyle kendimi de öldürüyorum. Ne olacak hiç bilmiyorum İnşallah rast gelir birgün dilediğim.
Ben çocukken ayakta kalmayı öğrendim, çok korkak biriydim dayak yedim arsızlaştım, az sevgi gördüm ve muhtaç kaldım, ağladığımı kimse görmedi kendim atlattım. Ben tek başıma kendimi yendim şimdi çocukluğumdan eser yok. Korkak değilim, sevgiye muhtaç değilim, ağlamıyorum ve yalnız değilim. Teşekkürler hepinize ...
Çok saçma hayallerim vardı sen gibi, ne güzel ki hayal de kaldı, hevesle başladığım herşey gibi.
Kendime not : Seni senden eden tüm insanlardan uzaklaş. Hiç bir insan için bekleme, hiç kimse hak etmiyor ve vazgeçmesini bil.