Ben çocukken ayakta kalmayı öğrendim, çok korkak biriydim dayak yedim arsızlaştım, az sevgi gördüm ve muhtaç kaldım, ağladığımı kimse görmedi kendim atlattım. Ben tek başıma kendimi yendim şimdi çocukluğumdan eser yok. Korkak değilim, sevgiye muhtaç değilim, ağlamıyorum ve yalnız değilim. Teşekkürler hepinize ...