İçimde hep kopan bir şey var ve bunu ben yapmadım çocukken ilk öğretmenim sonra ailem en sonda sevdiklerim yaptı gün geçtikçe hapis oldum kendi içime. İçim çok muazzam birşey kimseyi alamıyorum aldıklarım da içimde kalıyor zaten faydası yok kısaca içim öldü ama dışım gülüyor