M.S Yıldırım

M.S Yıldırım
@1munzevi_
Bede Eğitimi Ve Spor Öğretmenliği Annem buraya yazdıklarımı görürse çok üzülür. Benim intihar defterim burası.
Ya hatalarınla yüzleşirsin ya da hatalarınla yüzsüzleşirsin. Cahil olmak ayrı, pislik olmak ayrıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatın en ücra köşelerinde bize ayrılan bir umut vardır umarım. Ben o umutla yaşıyorum, belki ölmüşüm de bilemiyorum
Ölmeden görmek istediğim şeyler var ama görmeden öleceğim.
İçimde hep kopan bir şey var ve bunu ben yapmadım çocukken ilk öğretmenim sonra ailem en sonda sevdiklerim yaptı gün geçtikçe hapis oldum kendi içime. İçim çok muazzam birşey kimseyi alamıyorum aldıklarım da içimde kalıyor zaten faydası yok kısaca içim öldü ama dışım gülüyor
bu hayatta en büyük sınavım sevilmemek oldu ve bu beni büyüttü. ben hepinizi seviyorum.