M.S Yıldırım

M.S Yıldırım
@1munzevi_
Bede Eğitimi Ve Spor Öğretmenliği Annem buraya yazdıklarımı görürse çok üzülür. Benim intihar defterim burası.
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada,da yıllarca yalnız değil miydim?
Reklam
"İdam mahkûmunun ölümden bir saat önce yüksek bir dağın tepesinde, ancak iki ayağının sığabileceği kadar daracık bir yerde yaşaması gerekse, çevresindeyse okyanuslar, sonsuz karanlıklar, fırtınalar ve sonsuz bir yalnızlık olsa, yine de o bir avuç yerde ömrü boyunca, binlerce yıl, sonsuza dek yaşamanın, o anda ölmeye yeğleneceğini söylemiş. Yeter ki yaşasın! Yalnızca yaşasın! Aman Tanrım, bu nasıl gerçek böyle! Bu nasıl gerçek! İnsan ne alçak yaratıkmış!" Raskolnikov bir dakika kadar durup düşündü, sonra "Bunun için insana alçak diyen de alçaktır." diye ekledi.
Acı çok zalim bir şeydi! Neden bütün ağırlığıyla bir seferde gelip aynı hızla geçmiyordu?
Benim de söyleyemediklerim var. Hiç söyleyemeyeceğim onları belki de.
Ya hatalarınla yüzleşirsin ya da hatalarınla yüzsüzleşirsin. Cahil olmak ayrı, pislik olmak ayrıdır.