Kendinden verdiğin her hamle, seni kendinden biraz daha uzaklaştırıyor. Biraz daha eksiliyorsun.
Üstüne üstlük, günün sonunda karşılığında elinde kalan koca bir HİÇlik ve yara bere içinde bir benlik!
Öldürmeyen ama süründüren bir şey bu..
İnsanın bu yaptığı kendine mübah mıdır?
Kendinden vermeni isteyenle değil, kendinle ahenk içinde olmanı sağlayacak yerde ol.
Ve şunu unutma:
"Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur can da, inci mercan da."