Sema

Sema
@1okurungecidi
bakışların hayatımın nakaratı
Bilemezdim kalbimin senin için atacağını. Kalbimi sulayacak suyum yoktu benim. Bilemezdim kapımı çalacağını, Tahmin edemedim, avucunda suyla içeri gireceğini. Sahi, bilseydim… izin verir miydim? Şahit oldu tüm çiçekler avuçlarının sıcaklığına. Kalbime giden yolda, Avucundan dökülen damlalar yeşertti yolunu. Bilemedim misafir olduğunu. Bilseydim… izin verir miydim? Her başlangıç, yeni ilkleri doğurur. İlk kez şefkati sende tanıdım. Kökleri çürümüş çiçeklerime Tekrardan can veren seni Unutmak mümkün mü? Ben unutsam, Çiçekler hatırlatmaz mı seni bana? ✏️/Sema
Şiir
Sema
music.youtube.com/watch?v=Kvbzw8Z...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Umut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
1 saatte okudu
·
2025 28. kitabı
İsmail Kulakçıoğlu
4/10 · 4 okunma
Sema isimli okura yanıt verildi
Sema
Umut 🤪😆

Umut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
1 saatte okudu
·
2025 28. kitabı
İsmail Kulakçıoğlu
4/10 · 4 okunma
Sema
Öğrendin mi? Hemen yapmalıyız..🤣

Umut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·343 syf.·
8 günde okudu
·
2025 18. kitabı
Zitha Rodriguez Montiel
8.1/10 · 65 okunma
Sema
İlgi çekici. Okuduktan sonra yorumla bana kardeşim. 🤣
BU SANA SON MESAJIM
Görmeyi mi unuttun? Bak çevrene. Hisset her şeyi. Rüzgârı hisset, sıcağı hisset. Duy kuşların sesini, işit dalgaların sesini. Kim bunların mimarı? Bak, dön bak hayatına. Kim verdi sana elinde olanları? Anımsa, anımsa mutlu olduğun anları. Duymuyor muyum ben sesini, haykırışını? İşitmiyor muyum feryadını? Bilir misin, gece tek kaldığında Sırtını kaç kez sıvazladığımı? Görmez misin sana olan sevgimi? Kaç gece sildim senin gözyaşlarını? Söyle bana, Günü geldiğinde Gözyaşlarının hesabını Sormadım mı dünyadan? Ne çabuk unuttun Mutluluktan akan gözyaşlarını? Şimdi neden bu umutsuzluk, Neden bu güvensizlik? Seni terk ettiğimi mi düşünürsün? Sana bunu düşündüren ne? Görmez misin yanı başında oturduğumu?
Şiir
Sema
Bu şiiri Şubat ayında yazmıştım. Dibe çöktüğüm bir gecenin ardından çıkmıştı. Adete Rab benimle konuşmuştu o gece. Ve bu gece de tekrar anımsadım bu şiiri ve dua ettim. Ağlayarak yoğun bir duygu ile yazdığım bu şiir bugün de yüreğime ilaç oldu. Rabbe yücelik olsun her daim benimle olduğu için. 🙏🏻🙌🏻