1okurzade♡

1okurzade♡
@1okurzadeh
~Altını çizdiğim alıntılarımla kendim için tuttuğum dijital bir günlük~♡
"Kazanmak istiyorsan kaybetmekten korkma."
Sayfa 256·Kitabı okuyor
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İhtiyacım olan tek şey uyumaktı, uyursam geçerdi..."
Sayfa 150·Kitabı okuyor
Alıntı
...kimse kötü olarak doğmazdı. Aslında yaşadığımız her şey bizim karakterimizin bir parçası olurdu. Güçlü insanlar tüm yaşadıklarına rağmen kalplerindeki iyiliği korur ve ne olursa olsun kalplerinde leke barındırmazdı.
Sayfa 143·Kitabı okuyor
Alıntı
-Eğer düştüysen sana uzatılan eli tutmaman büyük aptallık. -Eğer biri beni düşürüyorsa hemen sonrasında bana uzattığı elini tutmamdır asıl aptallık.
Sayfa 92·Kitabı okuyor
Alıntı
"İyi misin?" İyi olacağım, hep iyi olmanın bir yolunu bulmuşumdur.
Sayfa 55·Kitabı okuyor
Alıntı