Özlem

Özlem
@1ozlemliblog
𝐄𝐕𝐋𝐈̇ ♡ instagram.com/okuyorumbiseyler
Az da olsa, her mutluluk iyi gelir insana... Ne var ki, az mutluluk yetmez insana. Mutluluk çok olunca da ucuzlaşır.
Sayfa 286·Kitabı okudu
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Halkı hayatın bir kenarına itmişler, aşağılanmış, kıvranıyor orada.
Sayfa 265·Kitabı okudu
1000k
İnsanlar bir telaş içindeler, hiçbir şeyden haberleri yok, hiçbir şeyin tadını çıkaramıyorlar; buna zamanları da yok, istekleri de..
Sayfa 259·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Hayatı bildiğimi sanırdım. ~ Ama kitaplarda yazılanların, dağınık kendi izlenimlerimin dışında.
Sayfa 230·Kitabı okudu
1000k
Her yandan vurur bize yaşam, iğneler bizi, biraz dinlenmek isteriz, ama düşüncelerimiz engel olur buna.
Sayfa 228·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı