Bomboş bir kitap. Ciddi anlamda bomboş çünkü wattpad kitabı olarak değerlendirdiğinizde bile vasatın altı. Kitap boyunca hiçbir olay olmuyor. Yazar aralara 2-3 olaylı sahne yerleştirmeye çalışmış ama o sahnelerin de ana karakterleri yakınlaştırmak için yazıldığı bariz. En sonunda prim yapmak için sahneleri kesip durduğunu görünce kitabı yarım bıraktım. Kitap zaten başlıbaşına mantık hatalarıyla dolu. Kız babaannesinin verdiği kitabın kapağını açınca mavi bilmem ne diye bir ülkeye ışınlanıyor ama ülkenin adı dışında her şeyi Türkiye ile aynı. Gelenekler, dil vb. bile. O zaman ülkenin adı niye mavi bilmem ne? Neden Mavice falan konuşmuyorlar da Türkçe konuşuyorlar? Bu nasıl bir saçmalık? Kız başka bir paralel evrene falan geçiyor ama yazar üşengeçlikten farklı bir evren yazamamış da ülkenin adı dışında her şeyi aynı bırakmış :D komedi gibi. Bir de sanırım karadeniz taraflarına falan ışınlandı çünkü sürekli yağmur yağmasından şikayetçiler. Kitap fantastik olarak geçiyor ama fantastikle gram alakası yok. Kitabın başında geçen farklı bir evrene ışınlanma olayını atlasanız kitabın Rize'de falan geçtiğini sanarsınız zaten. Fantastik bir kitap beklerken komedi kitabıyla karşılaştım. Çünkü kitap bana göre tamamen bir komediden ibaret. Ana karakter kız inanılmaz cringe. Wattpad kitaplarında bile artık bu kadar cringe karakterler yazılmıyor ama yazar 2010 yılında falan kalmış. Gece kulübüne giden kızlara *r*spu diyip kitapta yazan sahneleri okudukça yazarın beyninden şüphe ettim. Ayrıca ana karakterin sürekli mavi gözler için "uçurum mavisi" tamlamasını kullanması gerçekten insanı hayattan bezdiriyor. Öncelikle uçurum mavisi diye bir renk mi var? Ve mavi için başka bir betimleme seçeneği yok muydu? Neden 3 cümlede bir aynı tamlamayı okuyoruz? Bari mavi de geç ya. İnsan yazmaktan