Betül

Ne sen bana kırgın kapa gözlerini, Ne ben sensiz açayım sabaha gözlerimi, Kızgınlığım kırgınlığım başucumda nefesini hissedene kadar..
Şiir
Reklam
Kalbi uzakta, Atışı, kalbine yaslanırcasına benimle.
Aşk
En çok da bir yastığa tek baş koyduğumda yanıyor içim, Sanki her an yanımdaymışsın da gece olunca gitmişsin gibi .. Tarifine yetecek cümle yok bende , Çok özledim Yanıbaşımda hissettiğim nefesini, Çok özledim Sabahın 6'sında birlikte açılan gözleri. .
Aşk
Seni özlemek bende nedir bilir misin; Seni anmaktan anlatmaktan usanmamak , Her gülüşte her hüzünde seni aramak, Bir muhabbet yok ki sussun dilim sen demesin.. Bir olay yok ki zihnimden senin düşüncelerin geçmesin.. Sensizken sensiz değilim ben.. Aklımda sesin, ruhumda sevgin , dünyamda adın var.
Şiir