Periyê

Periyê
@1periyee
İnsanın içi karanlık olunca en pırıltı ışıklar bile o karanlığı aydınlatamıyor.
Reklam
Biz hayatımızla ilgili planlar yaparken hayat genelde kendi yaptığı planlarla meşguldür.
Bana ihanet eden bu adamdan nefret etmem gerekir ama olmuyor.
Ben küçükken anneannem hep, "Güzelin kaderi olmaz, Allah çirkin kaderi versin" derdi. Yaşadıkça, bu atasözünün de ne kadar doğru olduğunu gördüm.
Reklam