rukiyedag

"ben, beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum"
Sayfa 52·Kitabı okudu
Reklam
Sanki o kadının şefkatli ve şakacı bakışları, sevgisi bana bu dünyanın ne kadar güzel bir yer olduğunu öğretecekti.
Sayfa 52·Kitabı okudu
İnsanın sevdiği, kıymetli bir şeyini kuyuda bırakıp sonra da unutması acaba neyin işaretiydi?
Sayfa 50·Kitabı okudu
" Yani Allahın dediği sonunda olmuş " dedi Mahmut Usta. "Kimse kaderinden kaçamamış."
Sayfa 39·Kitabı okudu
"Bir baba adil olmalıdır," diye de eklemişti sonra, "adil olmayan baba evladını kör eder."
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam