Sedef

Sedef
@1sedef
"İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir."Descartes
Füsun'un fotoğrafını aşkla öptü ve ceketinin göğüs cebine dikkatlice yerleştirdi.Sonra bana zaferle gülümsedi."Herkes bilsin,çok mutlu bir hayat yaşadım."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"O zaman yaşadığım mutluluğun sonuna geldiğimizi,bunun bu güzel alemden ayrılış zamanı olduğunu ruhumda derinden hissettim."
"Sonu mutlu biten bütün aşk hikayeleri,birkaç cümleden fazlasını hak etmez zaten."
"Midemde öğle yemeği,ensemde güneş, aklımda aşk,ruhumda telaş ve kalbimde de bir sızı vardı."
"Mutluluk, insanın sevdiği kişiye yakın olmasıdır yalnızca.."