Sude

Sude
@1sudee9
Görebildiğim duyabildiğim her şey bana seni sevmeyi söylüyor. Uzaklaştıkça yaklaşıyorum sana. İşin en kötüsü,yaklaştıkça da uzaklaşmaktan korkuyorum.
Sayfa 177·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni tanımadan geçen bütün yıllara lanet ediyorum. Önceleri hiç bilmediğim adını şimdi binlerce defa tekrarlıyor dudaklarım.
Sayfa 176·Kitabı okudu
Senin için zalim dediler,demek zulmün de bu kadar güzeli olurmuş,diye düşündüm.
Sayfa 158·Kitabı okudu
Bir daha nerdesin demeyeceğim.Bendesin artık.
Sayfa 155·Kitabı okudu
...sana yokluğunun dayanılmazlığını anlatabilirim.
Sayfa 151·Kitabı okudu