Sultan

Sultan
@1sultan1
“Kuş uçtukça genişliyor gökyüzü,” demişti Rilke. Belki hayat da yaşadıkça… Böyle şeyler düşün. Delirme. Kimse duymaz çünkü bu gürültüde…”
Reklam
Hosçakal Siyah beyaz tuslarinda piyanomun seni çaliyorum simdi. Çaldikça çogaliyorsun odada, sen arttikça ben kayboluyorum. Seni doguruyorum geceye, adini koyuyorum aya bakarak. Her sey sen oluyor, her yer sen, ben ölüyorum. Sesini duyuyorum rüyalarimda, gözlerimi kamastiryor ışığın. Rüzgar sen gibi dokunuyor bana, ben doguyorum. Duymak istediklerimi söylemiyorsun hiç, dokunmuyorsun bana. Sen gibi bir simsek çakiyor, tam kalbime düsüyor yildirimi, ben gidiyorum.
Günlük doz alımı
Hayaller yadırgamış yerini..
Yıldızlı geceler..