Sultan

Sultan
@1sultan1
“Yüreğimizi neden dinlemeliyiz?” diye sordu, mola verdikleri akşam. “Çünkü yüreğin neredeyse hazinen de oradadır.” “Yüreğim sıkıntılı, çalkantılı,” dedi delikanlı.
Reklam
“Her arama anı, bir karşılaşma anıdır,” dedi delikanlı yüreğine.
En karanlık an, şafak sökmeden önceki andır.
Gözler ruhun gücünü gösterir.
“Onlara korktuğunu gösterme,” dedi ona. “Bunlar yürekli insanlar,korkakları küçük görürler.”
Reklam