Tuğba

Tuğba
@1tugbaaaaa
Yaşamak için yaşıyoruz...
Biricik umudum bu, belki zayıf bir umut, ama umutsuzluğa yeğlerim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizler acı ve gerekliliğin bileğiçarkında bilenip duruyoruz; oysa bana öyle geldi ki, o kötücül bileğiçarkı en sonunda burada kırılmıştı!
Biyoloji bilimi baştan aşağı bir yanılgı değilse eğer, insan zekâsı ve gücünü sağlayan nedir?
Ülkelerimiz bulanık ve ürkek, bilgimiz çok sınırlı olduğu için onları ağır ağır iyileştiriyoruz; çünkü bizim beceriksiz ellerimizde doğa da çekingen ve ağır.
Güç gereksinimden doğar; güvenlik güçsüzlüğü önemli kılar.