Nedense, Hayatta bir müddet beraber yürüdüğümüz insanların başına bir felaket geldiğini, herhangi bir sıkıntıya düştüklerinde görünce bu belaları kendi Başımızdan salmış gibi ferahlık Duyar ve zavallılara, Sanki bize de gelebilecek belaları kendi üstlerine çektikleri için alaka ve merhamet göstermek isteriz