Başucumda bir sen varsın, bir de evren.
Saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi.
Yalnızlığım benim çoğul türkülerim.
Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi...
Can Yücelyoutube.com/watch?v=fe33mGR...
Acı çekmek bayılana kadar dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.