Bir sürü köpek var, barınaklara alalım orada yaşasınlar bizde rahat edelim vs. Hayır, barınaklarda ölüyorlar/öldürülüyorlar. Kısırlaştır, aşılat yerine bırak.
Çözüm ikincisi, neden ? İstanbul'daki tüm köpekleri, alayını alıp hayırsızadaya bıraktılar. Bir tane köpek kalmadı o vakitler. Buradakiler nereden çıktı sizce, uzaydan mı geldi? şuan gördüğünüz tüm köpekler o itlaf edilenlerin torunları, çünkü siz bir köpeği alıyorsunuz ama onun çoktan 4-5 yavrusu olmuş oluyor. Kontrol % 0 ve sorun çözülmüyor yani
Kısırlaştırırsanız zaten ömürleri taş çatlasa 4 yıl fln. Yani bugün toplu bir kısırlaştırma seferberliği ile sorun zaten çözülecek. Kontrol %100. Kısırlaştırıp barınağa alınması sözkonusu olamaz çünkü o altyapımız yok + insancıl değil + kontrol garantisi yok.
Sorunun tek kaynağı, bugüne kadar (20 yıl kadar) işlerini düzgün yapmayan belediyelerdir ve dolayısıyla dışarıda kontrol edebilirsin, kısır olmayan bir köpek görüldüğünde şikayet edilebilir ama barınakta bu şans yok.
Basit ve net anlatmaya çalıştım, umarım olmuştur
NASA'nın ayakkabıyla bile girmeyin dediği, oluşumu için 2milyon yıl gereken Salda gölümüze siyah yol asfaltı dökmüşler.
NASA'nın ayakkabıyla bile girmeyin dediği, oluşumu için 2milyon yıl gereken Salda gölümüze siyah yol asfaltı dökmüşler.
NASA'nın ayakkabıyla bile girmeyin dediği, oluşumu için 2milyon yıl gereken Salda gölümüze siyah yol asfaltı dökmüşler.
NASA'nın ayakkabıyla bile girmeyin dediği, oluşumu için 2milyon yıl gereken Salda gölümüze siyah yol asfaltı dökmüşler.
NASA'nın ayakkabıyla bile girmeyin dediği, oluşumu için 2milyon yıl gereken Salda gölümüze siyah yol asfaltı dökmüşler.
NASA'nın ayakkabıyla bile girmeyin dediği, oluşumu için 2milyon yıl gereken Salda gölümüze siyah yol asfaltı dökmüşler.
NASA'nın ayakkabıyla bile girmeyin dediği, oluşumu için 2milyon yıl gereken Salda gölümüze siyah yol asfaltı dökmüşler.