Kesin bir şekilde söylüyorum ki, paranın çok olduğu yerde erdem az olur; çünkü para insanla hedefleri arasına girer ve o hedefleri onun için elde eder; o parayı elde etmek ise hiç de büyük bir erdem değildir.
Bu kişilerin nüfuzunun orada kaybolacağını ve seslerinin devletin kulağını tırmalamayacağını, dört duvar arasında artık düşman konumunda olmayacaklarını zanneden varsa, hakikatin hatadan ne kadar güçlü olduğunu da, kişisel olarak biraz bile haksızlığa uğrayan kişilerin haksızlıkla nasıl daha güçlü ve etkili bir şekilde savaşabileceğini de bilmiyor demektir.