Savcılar hakimler adam görsün Akın Gürlek.... Ne o mevcut hakimler savcılar neden çalışmıyordu, yoksa rüşvet mi vardı... Hukuku kendi menfatine mi çeviriyorlardı yoksa...Nitekim çoğu böyle zengin oldu.... Şimdi gelde binlerce hakimi savcıyı yargılama.... loading... Kaçmasınlar tutun onları