Meltem

"Özsaygısı yüksek kimseler başkalarına saygı gösteriyor, emeklerine değer veriyor ve hatalarına daha insani yaklaşıyor. Değersizlik hisleri olanlar ise sürekli başkalarını aşağılayarak vasat konumunu bir tık daha yukarıda göstermeye çalışıyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Milyonlarca halk bedenen, ruhen, fikren ve ahlaken çürüyor da, hiç kimse bu kokuşmuşluğu görmüyor. Herkesin karakteri bozulmuş veya herkes bu yozlaşmışlığa alışmış da bunu doğal bir durum sanıyor sanki. Ama bu böyle mi olmalıdır? Grigory Petrov
“Konuşmazsak mutsuz oluyoruz, konuşursak tartışıyoruz.” Jose Saramago
Mutluluğun neyi içerdiğini aramaya devam edersen asla mutlu olmayacaksın. Hayatın anlamını ararsanız asla yaşamayacaksınız. Albert Camus
“İnsanlar mutluymuş gibi davranıyor. Mutluymuş gibi yapıyor, çünkü hayat onlara bu şekilde mutlu olmaları gerektiğini öğretiyor.” Erich Fromm.