Meltem

“Bir şeyi sevmenin tek yolu bir gün onu yitirebileceğinin farkına varmaktır.” G. K. Chesterton
Hiç isimli okura yanıt verildi
Meltem
Aynen katılıyorum..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aslında kötü bir alışkanlıktır okumak, öteki bütün kötü alışkanlıkların yerini tutabilecek ya da onların yerine herkesi daha bir yoğun biçimde yaşamaya itebilecek bir alışkanlıktır, delicesine bir yaşam biçimidir, insanı yiyip bitiren bir tutkudur.
Sayfa 83 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Meltem
Ne kadar güzel cümlelerle aktarmış okumanın ne kadar elzem olduğunu.