📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nietzsche “Güzelliğin sesi kısıktır” diyordu Zerdüşt’te, bir işte gereğinden çok gürültü kopartılıyorsa o iş temelden ve nitelikten yoksundur yüksek ihtimalle.
JIM CARREY:
"Yalnızlık tehlikelidir. Çok bağımlılık yapar. Ne kadar huzurlu ve sakin olduğunu anladıktan sonra alışkanlık haline gelir. Sanki artık insanlarla uğraşmak istemezsiniz çünkü onlar enerjinizi tüketir."