ツ Yᗩᒪᑎıᘔ KᗩᖇTᗩᒪíĆÉ

ツ Yᗩᒪᑎıᘔ KᗩᖇTᗩᒪíĆÉ
@235964_
Ben insanlardan değil sahtecilikten kaçıyorum yalnızlığı dürüst olduğu için sewiyorum #15207026 #15149124 #15564590
Dert dinlemek
Doğuştan bilgili
28 Şubat
155 okur puanı
Şubat 2017 tarihinde katıldı
Puan vermedi·136 syf.··
2017 4. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 07 Mart 2017 22:40
Kahraman Tazeoğlunu ilk ' Yaralı ' adlı kitabıyla tanıdım ve kitap oku maya başladım ilk kitap ' Yaralı ' idi . Yaralı dan sonra Kahraman Tazeoğluna ilgim arttı ve her kitabını takip ettim . Sevdiğim ve çokça beğendiğim bir yazar .. ' Allah'a Emanet Ol ' adlı kitaba gelecek olursak bugun başlayıp bugün bitirdiğim ve yine diğer kitapları gibi muhteşem ötesi .. O kadar muhtesem sözler , alıntı yapacağınız cümleler var ki kitabı bir dk elinizden bırakıp ara vermek istemiyorsunuz ki , alıntılarda kalsın diyorsunuz .. Olanları şuan idrak etmekte zorlanıyor ve kitabı okurken ' nasıl yaaaa , sacmalama , hayır oyle birşey olamaz ' diye kendimce haykırıyor ve kitabın sonuna gelince ' ( spoiler icermektedir ) yani tüm bu olanlar yanlış anlaşılmadan ibaret miydi ? O kadar sene ayrı kalmaları ? Zeynep'in yanlış anlasilma yuzunden baska biriyle evlenmesi ? Furkanın once sene acı çekmesi ? Allahım bu nasil bir hikâye boyle diye düşündüm durdum .. Mutlulukla bitmiş olsada araya giren onca acı ... Onca üzüntü ...
Furkan Allah'a Emanet OlKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20192,443 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sorma bana " nasılsın " diye , Öyleyim işte... Bir elimde sigara , " SOL YANIMDA ÖZLEMİN "
Tutacak el bulamazsak, bizde elimizi cebimize koyar yürürüz. Sıkıntı yok. :):):):)
Küçükken herkesi olmak istediği bir çizgifilm kahramanı vardır ,mesela benim ki şirine idi herkesten birşeyler bekliyorum !:))
BIZIMKISI BIR ASK HIKAYESI Sizin için ne derece önemi var bunu bilmiyorum ama ben bu satırları yazarken gözümden damlalar akıyor klavye üzerine. Erkekler ağlamaz lafı bana göre değil. Ağlamaktan hiç utanmadım,duygularım,acılarım beni boğduğu zaman hep ağladım.Yine ağlıyorum... Sizleri tanımıyorum ama sizlerle paylaşmak istiyorum.Lütfen;bu satırlara bir seven olarak sahip çıkın ve lütfen yazılı satırlar olarak geçmeyin. Okudukça yeryüzünde insanlar neleri yaşarmış diyeceksiniz buna eminim. Bir memur ailenin en küçük çocuğu olarak babamın tayininin çıktığı bir köye taşındık.Huzursuzdum,okulumu bir köy okulunda okumaktansa ,şehirde medenice okumak istiyordum.kaydımı yaptırdı babam okula.İlkokul 4. sınıftan başladım köy okuluna.Beni bir sınıfa verdiler.Öğretmen köyde yabancı olduğumu biliyordu ve hangi sıraya oturmak istiyorsan otur dedi bana.Bir kızın yanı boştu sadece oraya oturdum.Hayatımı adadığım,gidişiyle beni bitiren insanla ilk o zaman tanıştım.İsmi Altınay idi.Çocuk yaşımda bile onun güzelliği beni çok etkilemişti.Masmavi gözleri,gamze yanakları ile arada bir bana dönüp gülüşü,yanlış yazdığım notlarımda kendi silgisiyle defterimdeki hatayı silmesi beni o minik yaşımda ona bağladı.O dönemlerde çocukça bir arkadaşlıktı. Zaman ilerledikçe onsuz
Teknoloji