seni seviyorum

seni seviyorum
@2490_
Sihirbaz değiliz ama bizde çok Şey kaybettik; ((((((((((((((((
Reklam
Sana en degerli varligimi veremem Çünkü; Bnim en degerli varligim sensin; )
Bir kağı da SENSIZLIK yazdım O bile hosuma gidiyor.. Çünkü SEN'SIZLIK bile SEN ile basliyor

seni seviyorum

, bir kitap okudu
Puan vermedi·365 syf.·
2018 1. kitabı
Mehmet Rauf
7.5/10 · 50bin okunma
Günaydın; ((((((