-Çünkü kadınlar gerçek hayatta ilginç ve önemlidir.Doğanın sonradan aklına düşen bir fikir,insanlığın kaderinde ikincil oyuncular değil kadınlar.Her toplumda bunu her zaman bilmiştir.Doğurabilecek kadın yoksa,insan türü yok olur.
Bu kitaba yapacağım tek yorum
Sevgili Sabahattin Ali inan biz ülkece bıraktığın yerdeyiz.Değişen pek bir şey olmamış yani.Tepeden tırnağa aynıyız...Baştan ayağa aynıyız...