Aslında hepimiz deliyiz...Bu dünyada kendini savunan,açık sözlü olana hep deli etiketi yapıştırılıyor.Deli olmak hakikati soylemekse ben de deliyim
Toplumda “akıllı” sayılanlar:
susulması gereken yerde susar
isteneni söyler.
Ayıp, uygun, normal diye kendini sansürler
Villeteki “deliler” ise:
İçlerinden geçtiği gibi konuşuyor.