4mtamer2

4mtamer2
@2642_
Okumadan geçen bir gün, yitirilmiş bir gündür.
...Beş on kuruş paramız var diye biz de kendimizi adamdan sayıyoruz...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... Bu dünyada karşılıksız hayır işlenmediğini öğrendim de onun için sordum. dedi.
.... fakat her şey geçer, her şey unutulur, kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur, insan birazcık da kalender olmalıdır.
Parası olanın ırzı da tamam, namusu da!”