4mtamer2

4mtamer2
@2642_
Okumadan geçen bir gün, yitirilmiş bir gündür.
"Ruhumun haşrı,canımın dirilmesi için nefsimin kurban olması gerek.Hayat ancak nefsin ölümündedir."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Kalbini ferah tut; kimsesizlerin de bir kimsesi vardır."
Sayfa 120
"Kabristan; bir ibretlik yer idi; ne kapı vardı giresi,ne yemek vardı yiyesi,ne ışık vardır göresi!..."
Ölüm.... "Kime ibret gerek ise bu mezarlığı göstermeli."
Sayfa 117
"Allah'ın dostluğu rahmetiyle,kulun dostluğu taatiyle(ibadet)görünür.Allahın rahmetinin gelmediği hiçbir an yoktur.Kul gelen rahmeti göremiyor diye taatini kesip dostluğu zedelememelidir."