Ahmet

Ahmet
@281511_
Seni böyle uzak,seni dumanli,eğri bir aynadan seyreder gibi kafamin içinde duymak.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kafası hala Tanrı'ya ve iyiliğe dair önyargılarla doluydu. Tom fazla namusluydu, bu da onun sonu olacaktı . Sanıyordu ki iyilik yapmakla iyilik bulunur, oysa böyle bir şey olsa bile, bu sadece bir rastlantıdır. Önemli olan tek şey vardır ; o da öç almak, hem de fazlasıyla .
Sayfa 54 - İthaki yayinlari
Edebiyat
Ka!?. isimli okura yanıt verildi
Ahmet
İnşallah☺️