Ben de bir zamanlar arayıştaydım. Dünyayı gezdim, sistemlerin, yasaların ve dinlerin ötesine baktım. Adaletin kavram bile olmadığı toplumlar gördüm; açlıktan kırılanları, kaderi un ufak edilmişleri izledim. İnsanlık kendi cehaletinde hapsolmuş bir tür. Geçmişin elçileri onlara hakikati sundu ama bu hakikat ya anlaşılmadı ya da gücü elinde tutanlar tarafından zamanla çarpıtıldı. İnsanlık unuttu, dönüştürdü, sömürdü. Artık bu döngü kırılmalı.