Bu senenin açılışını harika bir kitapla yapıyor olmaktan inanılmaz bir keyif alıyorum :)
“Sessiz Hasta’ya daha önce başlamış ama yarım bırakmıştım. Bugün sonunda bitirdim ve gerçekten kendime kızdım; keşke daha önce okusaydım. Sayfalar ilerledikçe kitap insanın elinden kayıp gidiyor, ‘bir bölüm daha’ derken finale geliyorsun. Yazarla ilk tanışmam bu kitapla oldu ama kesinlikle son olmayacak. Psikolojik gerilimi, karakterlerin zihnine usul usul sızan o rahatsız edici atmosferi ve özellikle sürpriz sonları çok sevdim. Ters köşe denilen şeyin hakkını veren nadir kitaplardan. Finalde durup bir süre boşluğa bakmam gerekti. Uzun süre aklımdan çıkmayacak, okuduğuma gerçekten değdi dediğim kitaplardan biri oldu.Ters köşe sevenler için net tavsiye, kaçırılmaması gerekenlerden.”