Başlığımızdan anlayacağınuz üzere ben bu çeviriyi kabul etmiyorum. Yani epsiloncum bakıyorum iyi bir tarafını bulayım diye gerçekten arıyorum cık yok bulamıyorum. Yani beni deli eden üç yayınevinden birisin, tebrikler. Kitabın ismi ile ilgili konuyu herkes biliyordur ama bilmeyenler için şimdi alıntılayacağım- orjinal hâlinde kitabın adı İt Ends With Us yani "bizimle biter" anlamında serinin ikinci (yeni çıkan) kitabının adı da İt Starts With Us yani "bizimle başlar" - ama canım epsilon gidip ilk kitabın adını Bizimle Başladı Bizimle Bitti olarak çevirdi. İkinci kitabı da bbbb2 olarak çevir de beni sinir krizine sok tamam mı. Neyse kitap yorumuna geçeyim yoksa vurucam kafamı dağlara taşlara.
Benim sevdiğim bir kitap oldu zaten puan olarak da 9 verdim. Öncelikle bu yorum tamamen spoiler içerir, aman dikkat. Lily ve Atlas benim için çok özel karakterlerdi. Uzun zamandır kitaplarla duygusal bağ kurmamaya çalışıyordum ancak okurken kurmamam imkansızda. Collen'in en sevdiğim (tek cmxmxmdm) kitabı oldu diyebilirim. Lily sen muhteşem bir karaktersin, muhteşem bir kadınsın ve muhteşem bir anne olacaksın. Büyüdüğümde sen olmak istiyorum :) Aslında kitapta Lilye çok sinirlendiğüm yerler oldu "neden, bıraksana, git oradan" dediğim çok yer vardı ama empati yapıldığında empatiyi bırakıp haberlere dahi baktığımızda günümüzde çoğu kadın Lily'nin düşüncelerini, verdiği kararları verdi. Umarım böyle bir durumun içinde bulunan tüm kadınların sonu Lily'nin ki kadar güzel sonuçların. Ryle karakterine karşı herhangi bir duygu hissetmiyorum açıkçası. Normalde bu tarz karakterleri öldürmek isterim ama ona karşı duvar gibiydim. Sadece onun hakkında şunu söylemek istiyorum booktokta özellikle yabancı booktokta aşırı derecede romantize edildiğini görüyorum. Yapmayın arkadaşlar. Şiddetin hiçbir