CB Erdoğan bugün çıkıp "Biz göreve geldiğimizde Dolar 1.40 liraydı, şu an 5 liraya dayandı. Dış borcumuz 130 milyar dolardı, biz bunu 453 milyar dolara çıkarttık. Hamdolsun” derse; Bunun iyi bir şey olduğunu sanıp, "Kıskananlar çatlasın" diye slogan atacak milyonlarca insan var..