Bugün Kahve’de, saatlerce “Ekonominin mükemmel olduğunu, AKP Hükümeti sayesinde vatandaşın cebinin para dolduğunu” anlatan bizim Rıfkı; Masadan kalkarken, kahveciye “Çayları hesaba yaz, maaşım yatınca ödüyücem” dedi! Rıfkı’nın hangi Parti’den olduğunu biliyorsunuz zaten..