34duyguca

34duyguca
@34duyguca
Kış Kadını. Meslek; Eğitimci ve Makine Mühndsi. Hobiler; El Sanatları/Mutfak Sanatları, Çizim, Örgü, Müzik, Kitap, Film, Elektrik/Elektronik ve Mekanik. x.com/34duyguca
Mak.Müh.
istanbul
İstanbul, 6 Kasım
14 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı

34duyguca

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
2024 4. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Temmuz çoktan bitti. Ağustos da bitecek.. Eylül'de ellerin üşüyecek, Isınmak için geleceksin. Biliyorum.. Eylül tam bu işe göredir, gel bağışlayalım birbirimizi..”
Şarap kırmızısı bir sevda, Kokusu buram buram, Sussam rüzgar susar, Yazsam kader kıskanır. Sevdiğim şehirlerde, Bir tek senin sokaklarında dolaşırım, Başımı alır giderim omuzlarına, Yağmur değer yanaklarıma, Yürüdükçe bahar gelir, Soğuk işlemez olur çiçeklerime. Dokunduğum yıldızlar, Buğulu bir parlaklık verir gözlerine. Sen varsan, Anladığım tek şey yaşamak, Öyle siyah, Öyle beyaz fark etmeden yaşamak, İnadına yaşamak.
Parmak uçlarımda yürütüyorum şüpheyi Sen uyanmayasın diye Benim gözlerimden ise bembeyaz bir uyku akıyor Kömür katran gecelerime Yürekte cevabı mahşer sorularla yürüyorum Silinmeyen bilinmeze, bilinmeyen silinmezse
Müzik
...Dara düşmeden düze Çıkmıyor mu gönül? Bardağım da doludur ama İçiyor puşt ömür Eksildi kafamda tahta Değil matah da yaşamak Bi' kurtulsa kuşum kafesten Karılsa deste bi' daha...
Müzik