Seda34

“Kötülüğün olmadığı bir yerde iyiliğin değeri bilinmez.Ve ne varsa hepsi içimizde’ Bazen melekler kıskanır masumiyetimizi/bazen kötülüğümüzü görür de kaçacak yer arar şeytan,’ Hayat şekle sokulmaz; nefes hapsedilmez, istek bağlanamaz, nefs hiçbir zaman tümüyle öldürülemez, iyi mi yararlıdır, yoksa kötü mü, her zaman bilinmez. Gün gelir bir kötülük, bin iyilikten daha faydalı olur”….
Sayfa 342·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kadın olmak ve kadınlığa dair en küçük detay bile çok güzel 🤍
Gönderi kullanım dışı
Müthiş bir iletişimsizlik var.Kimse kimseyi dinlemiyor,dinleyen yanlış anlıyor,yanlış anlayan özür dilemiyor üste çıkmaya çalışıyor .Egolar savaşının ortasındayız …