Efbiyelblu

Efbiyelblu
@34ubj29
O ki yalnız, kimse yok kendisine kendisinden başka dua eden..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eskiler ağlardı halime yüzüme bakacak olsalar, bense yanıldığım o şeyin başında nöbetteyim. Kimse görmesin diye yeniliyorum küçük bir zevkle her defasında sulu bir yalnızlıkta
Van Gogh,
Bana ne olduğunu tam anlamı ile tanımlayamıyorum. Hep korkunç bir kaygı yaşıyorum. Açıkçası nedensiz bir şey. Diğer taraftan, kafamda bir boşluk ve yorgunluk hissi yaşıyorum… Bu aralar, melankoli ve iğrenç pişmanlık ataklarım var” diye yazmıştı.
Üzmesini bilmesenede, üşütüyor gölgen..
Bişey diyim mi
Bazı yürekler için Ruz-i Mahşerde Allah'ın karşısında duyulacak mahcubiyet, cehennemde hissedilecek acıdan daha büyük olacak..