Eskiler ağlardı halime yüzüme bakacak olsalar, bense yanıldığım o şeyin başında nöbetteyim. Kimse görmesin diye yeniliyorum küçük bir zevkle her defasında sulu bir yalnızlıkta
Bana ne olduğunu tam anlamı ile tanımlayamıyorum. Hep korkunç bir kaygı yaşıyorum. Açıkçası nedensiz bir şey. Diğer taraftan, kafamda bir boşluk ve yorgunluk hissi yaşıyorum… Bu aralar, melankoli ve iğrenç pişmanlık ataklarım var” diye yazmıştı.