Efbiyelblu

Efbiyelblu
@34ubj29
Sustu, cevap vermedi, olsun, aslında içinden neler saydırdığını bilmemek daha iyi, zaten kötüyüm şu sıralar, herkes gibi. Ötekiyse sus dedi, biri sustu, diğeri istemedi konuşmamı, aramızda bi denge var, ama hiç mutlu değiliz, hiiiçç..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Canıma kasteyleyen gözüne kurban..
Sıradan görüntüsü ve haliyle, sıradan ve basit bı şekilde sıradan hayatından vazgeçti. Tek sıradışılığı herşeyiyle beraber sıradan ve basit olmasıydı..
Geldi hazan mevsimi, artık hiç bir günah helal değil anlıyorsun değil mi
Bırak öyle bilsinler İlya..
Kimse Oblomov'un iç dünyasını görmüyor yada bilmiyordu. İnsanlar onun özel bir yanı olmadığını, sadece yatıp kalktığını, iyi yemekler yediğini düşünüyorlardı.