Sustu, cevap vermedi, olsun, aslında içinden neler saydırdığını bilmemek daha iyi, zaten kötüyüm şu sıralar, herkes gibi. Ötekiyse sus dedi, biri sustu, diğeri istemedi konuşmamı, aramızda bi denge var, ama hiç mutlu değiliz, hiiiçç..
Sıradan görüntüsü ve haliyle, sıradan ve basit bı şekilde sıradan hayatından vazgeçti. Tek sıradışılığı herşeyiyle beraber sıradan ve basit olmasıydı..
Kimse Oblomov'un iç dünyasını görmüyor yada bilmiyordu. İnsanlar onun özel bir yanı olmadığını, sadece yatıp kalktığını, iyi yemekler yediğini düşünüyorlardı.