Efbiyelblu

Efbiyelblu
@34ubj29
Hani nasıl desem;
Zayi edilen göz ışıklarının, ve kötü niyetli suretlerin kirpiklere ettiği zulüm , bir bakıma ziyandır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizi birbirimize benzetmişler Ama senin adın yok Benim hayalim...
Sanki Sen, ben,biz , o..
Otuz yaşına gelmişti ve hiç bir yönde bir adım ilerleyememişti, hâlâ on yıl önceki gibi kariyerinin eşiğinde duruyordu.
Bir insan için yapılabilecek en kötü tasvirlerden biri..
Varlığı topluma hiç bir şey katmıyor, yokluğu da toplumdan hiç bişey götürmüyordu.
...Olduğu yerde yatarak huzurunu ve insanlık onurunu koruduğu için sevindi.