Çok yorgunum
O kadar yorgunum ki artık neye üzüldüğümü bile bilmiyorum
Mesela bazen bi durgunluk oluyor üzerimde nedenini anlayamadığım
Sonra seninle bağdaştırdığım bir şarkı çalmaya başlıyor
Bir anda gözlerimden yaşlar boşalınca anlıyorum
O durgunluğun sebebinin sen olduğunu
Aslında durgun olmadığımı ama seni özlediğimi
Beni en çok üzen şey ne biliyor musun
Sesini unutmak
Çünkü birinin sesini unuttuysan
Bu demektir ki o kişi aslında uzun süre önce hayatından çıkmıştır
Belki de
Daha öncesinde de var olmamıştır
Sadece sen öyle olmasını düşlemişsindir
Bazı geceler
Seni o kadar çok seviyorum ki
Ne yapsam hepsinin sonu sana çıkıyor
Karaladığım resim sana olan duygularımı anlatıyor
İzlediğim filmin repliği sana söylemeyi düşlediğim bir cümleye dönüşüyor
Dinlediğim şarkı sadece senin için yazılmış oluyor
İşte öyle gecelerde
İnsanların yanında gün boyu taktığım maske düşüyor birden
Sadece senin ulaşamadığım varlığın ve ben kalıyoruz geriye
Bir de hasret eklenince aramıza
Her şey tam oluyor