Aynı anda bir o kadar umutluyken bir o kadar da umutsuzdum ki belki de beni en çok tüketen şeyler içimdeki zıtlıklar ve çelişkilerdi. Çoğu zaman kurtulmak istiyordum onlardan ama beni tekdüze bir insan olmaktan alıkoydukları için bir yandan da seviyordum onları.
Çoğu zaman anlam veremiyordum neden benim onlara verdiğim sevginin yüzde birini bile bana vermeyen kişilere kalbimi kaptırdığıma. Sevmek istemiyordum beni sevmeyen insanları. Sevmek istemiyordum benim onları merak ettiğim gibi ne yaptığımı, neler hissettiğimi merak etmeyenleri. Sevmek istemiyordum ben onları çok özlerken onların zihnine bile uğramadığım kişileri.