Gözler... Her şeyi anlatıyordu. Gözler sözlerden daha etkiliydi. Söylenecek bir söz kalmadığında gözler konuşmanın devamını getirirdi, bazen ise insanların sadece birbirlerine bakarak iletişim kurmalarına sebep olurlardı. Belki de bu yüzden göz göze gelmelere, kaçamak ve uzun bakışmalara karşı zaafım vardı. Onun gözlerine karşı da zaafım vardı.
Bir yandan gayet iyi hissediyorken bir yandan kahroluyordu. Bir yandan çok ağlayası varken bir yandan onun için dökeceği tek bir gözyaşı bile kalmamıştı.