3721

Bu şiiri seviyorum
.Ruknettin'in Kalbi İçin Kehanetler. Ruknettin'in aynalarda ağladığı kadar var. Bir mevsimin kıyısından tutarsan Ruknettin Kurak ovalara yağmurlar yağar, Ayak bileklerinden kavrarsan bir harfi, Kalbin şiir olup vadilerini sular. Senin de vadilerin vardır Ruknettin! Kehanetler kurarsın, yağmalarsın kendini Kurtarıp o yangında ilk önce kalbini Niyedir, aynalarda azalır sesin. Doktorum Ben bu kalbimi sarınır örtünürüm Kış gecelerinde onu yakar ısınırım Üşürsem helak olacağımdan korkarım. Doktorum Gayya kuyusuna inmek istemem Bana bir ip uzat, yağmurlar istemem Aynaları kırarım, suretimi istemem Mevsimler dönedursun, bu dünyayı istemem Ben Allah'ı isterim. Ben hep aynalardan geçerim doktor Aynalar benden geçer. Araf'tan bir sepet sarkıtırım aşağı, Doluşur içine narin böcekler
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
bu dünyadan zararlı çıkıyor her şey insan da hayat da ölüm de aşktan kurduğumuz kabile bile dağıldı diyordu yerliler yabancılar sebep olmadı buna gökyüzü çökmedi, toprak çağırmadı yağmuru söktüler ruhumuzdan ve dağıldık bir anı bile kalmadı bundan hayat dağılınca ölüm kalır mı yağmurun anısı yağmaktır, yağmur yağıyorken yağmurdur, şiir huyludur şiir de yazıyorken anıdır çatmaktır aşkın da anısı bir başka anıya yağmurun da şiirin de aşkın da anısı tez geçer, ruhu kalır, rivayeti yayılır anısı, ruhu, kabilesi aşktandı ilk ve son sebebi aşktı insanın aşktı hayatımızı durmadan karıştıran ve aramızda ölüme en son yakışan çocuk aşktı, 'kaderim ol' derdik, olurdu aşktı, en çok ona dua ederdik aşktı, yokluğunda kendimize küserdik aşktı, 'sebebim ol'du, olmadı sanki tanrı kabilemizi sınadı aşktan da kaldık hayatta ölümden de kaldık ve 'var'ımız yoğumuz oldu daha çok 'var' olacakmışız meğer daha çoğumuz 'yoğ'umuz oluncaya dek
Edebiyat