Mustafa GÜLTEKİN

Mustafa GÜLTEKİN
@3gltekn
“Önceliği olmadığım insanlar için üzülmeyi bıraktım.”
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Ağlarsam ayıp olur mu? " " Ağlamak asla ayıp değildir, sersem.Niye ki? " " Bilmem, henüz alışamadım.İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki... "
Alıntı
"Önemi yok." Tam tersine, çok önemliydi. Öyle üzgündüm ki, o kadar büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım ki, o an ölmeyi istedim.
Alıntı
“Ruhu çok ağrıyordu, her zaman gülüyor olmuş olsa bile.”
Alıntı