Mustafa GÜLTEKİN

Mustafa GÜLTEKİN
@3gltekn
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Önceliği olmadığım insanlar için üzülmeyi bıraktım.”
Alıntı
" Ağlarsam ayıp olur mu? " " Ağlamak asla ayıp değildir, sersem.Niye ki? " " Bilmem, henüz alışamadım.İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki... "
Alıntı